Biocare
Tel. objednávky
Odborná poradňa
0 0,00 €
Potraviny
Kozmetika a drogéria

Ako zvýšiť pohybovú aktivitu bez fitka 2

Ako zvýšiť pohybovú aktivitu bez fitka 2

Náš dvoj-dielny článok o pohybe je venovaný všetkým, ktorí majú chuť sa hýbať i v prípade, že im podmienky nedovoľujú klasické pohybové aktivity vo fitness centre. Súčasná situácia nie je veľmi priaznivá v oblasti športu, avšak vždy sa dajú nájsť nám priaznivé možnosti a alternatívy. Nestarnúci výrok- všetko sa dá, keď sa chce, má svoju nadčasovú platnosť i počas týchto dní. Nezabúdajte, že aktívnym životným štýlom prispievate k svojej mentálnej pohode, ktorá je pre nás rovnako dôležitá ako naše fyzické zdravie a nemali by sme starostlivosť o ňu podceniť. Nájdite si vám príjemnú alternatívu domáceho pohybu, zamilujte sa do tejto aktivity a sledujte ako vaša duša bude rozkvitať.

Ten, kto čítal prvú časť nášho článku, jednoznačne postrehol, že bola venovaná prírode, behu a prechádzkam. Počasie alebo situácia častokrát nemusia byť však úplne naklonené našim plánom na pohybové aktivity v prírode. Nezabúdajte, že ešte stále tu však máte skvelé alternatívy pohybu na doma! Pamätajte, že domáce cvičenie nie je len o trápení sa s cvikmi na brucho... kreativite sa medze nekladú a to samozrejme platí i v tomto prípade. Poďme sa spoločne pozrieť, ako sa dá kreatívne nahradiť fitness centrum v našom domácom prostredí:

Na úvod- motivujte sa pár citátmi

  • „Radosť je zdravím duše.“
  • „Odvaha nespočíva v slovách, spočíva vo voľbe.“
  • „Všetko je ťažké, než sa to stane jednoduchým.“
  • „Nenechajme sa ťažkými časmi odradiť od svojich cieľov.“
  • „Naša budúcnosť je tvorená tým, čo robíme dnes.“

Pohyb doma nemusí byť trápenie
Využite naplno svoju záhradu

Tento odsek patrí všetkým, ktorý majú záhradu a tú skvelú možnosť ju využívať. Prvým tipom, ktorý nie je tak úplne podobný fitku (a predsa tak trochu aj áno) sú klasické domáce práce v záhradke. Koľkokrát ste si pre nedostatok času povedali sami pre seba, že keby ste mali viac času urobili by sme okolo svojho domu hento a tamto, tie kvietky by ste presadili, venovali by ste viac času trávniku...Spomeňte si na svoje plány a naplno sa do nich pustite! Tip číslo dva je už viac o cvičení, ako o práci s rastlinkami. Ak máte doma podložku na cvičenie, ste vo výhode, ak nie, nič sa nedeje, nahraďte ju akoukoľvek dekou, ktorá je pohodlná. Ranná jóga na záhrade? Kondičné cvičenie? Cviky na nohy a zadok? Priestor a prostredie vám dovoľuje akékoľvek cviky! Internet je studnicou inšpirácie pre tisícku rôznych tréningov, kde si každý nájde ten svoj ideálny. Ak máte možnosť cvičenia na čerstvom vzduchu, je to príležitosť, ktorú by ste nemali každý deň premárniť pozeraním sa z okna na svoju záhradku.

Premeňte svoju obývačku na príležitostnú telocvičňu

Obývačka, izba, garáž... Výber je na vás. Nájdite si vo svojej domácnosti miesto a časť dňa, ktorá vám bude vyhovovať. Nezabúdajte, že domáce cvičenie si vyžaduje precíznu rozcvičku celého tela, vďaka ktorej predídeme nepríjemným úrazom a natiahnutiam svalov. Za zdroj inšpirácie cvikom na úvod opäť využite nekonečný obsah na internete, prípadne absolvujte svoju klasickú rozcvičku, ktorú aplikujete pred klasickým tréningom vo fitku. Navoďte si doma sebe príjemnú atmosféru. Pripravte si motivačnú hudbu k cvikom alebo relaxačné melódie pre cvičenie jogy. Vyhovuje vám pohodlné domáce oblečenie alebo sa cítite viac motivovanými v športovom oblečení? Uvoľní vás pri meditácii a joge príjemná vôňa esenciálnych olejov alebo sviečka? Atmosféra je vo vašej réžii, ste predsa doma, vy ste pánom svojho tréningu!

Klasické úmorné cviky na brucho odložte na neurčito, pretože vo vás len vytvoria pocit odporu k domácemu cvičeniu. Experimentuje s cvikmi, dopredu si napozerajte videá, zostavte si na papier tréningový plán. Striedajte svoje tréningové dni s príjemným cvičením jogy a ak vám to okolnosti umožňujú, striedajte domáce prostredie s vonkajším, kombinujte domáce tréningy s pohybom v prírode. A aké sú naše konkrétne tipy na domáce tréningy? Pre všetkých, ktorí doma majú chuť nahradiť fitko niečím kreatívnym, navrhujeme vyskúšať

  • pilates
  • jogu
  • power jogu
  • hiit

A na záver nikdy netreba zabudnúť na poriadny strečing!

   


Odporučiť Biocare známemu

Napísali o nás

„Chcem sa Vam podakovat za rychle a seriozne jednanie. Balicek prisiel dnes rano. Som velmi spokojna.“

Nora Takacova